Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Pływający samochód

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Pływający samochód

    ahmed799, jak tam egzamin z miga?

  • #2
    [O2] Pływający samochód

    Witam, mam taki problem jadę 100 km/h albo troszkę więcej zaczyna mi pływać samochód na drodze, czyli rzuca nim na lewo i prawo. Przytrzymam na gazie i pyszczę w tedy najbardziej jest to odczuwalne. Co może być jeszcze nie tak ??? A teraz co zrobiłem: wymieniałem tuleje na obu wahaczach z przodu, ustawiona zbieżność oraz kąty kół, samochód sprawdzony na stacji diagnostycznej amortyzatory ok. Mimo to dalej coś nie tak jest. Problem pojawił się niecały miesiąc temu.

    Komentarz


    • #3
      terre, było kilka razy, sprawdź tzw. drążki skrętne z tyłu, są to takie jakby biszkopciki. U nas był podobny problem, po wymianie dwóch sztuk, jak ręką odjął.
      Tutaj są zlokalizowane:
      mkII 20VT (600h worked)
      Roooooomster

      Komentarz


      • #4
        Więc zobaczymy jeszcze na te drążki w jakim są stanie bo tego nie wymieniałem jeszcze. Dam znać co i jak gdy samochód znów odwiedzi mechanika.

        Komentarz


        • #5
          jak nie to, to górny wahacz

          Komentarz


          • #6
            terre, najprościej jak weźmiesz brechę i poruszasz wszystkimi elementami metalowo-gumowymi, bo nawet szarpaki nie pokażą zużycia niektórych elementów zawieszenia.
            mkII 20VT (600h worked)
            Roooooomster

            Komentarz


            • #7
              terre, u mnie objawy były identyczne (bałem się przekroczyć 100 km/h) i okazało się że były zużyte tylne drążki skrętne.

              Komentarz


              • #8
                Czy ktoś mi powie albo pokaże jakie to są te drążki skrętne z tyłu ? bo z tego co wiem to o o2 są tylko wahacze ??? w książce też o żadnych drążkach nie ma mowy, a mam podobne objawy ?
                Moja skodzinka o2
                Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez conan
                  Czy ktoś mi powie albo pokaże jakie to są te drążki skrętne z tyłu ? bo z tego co wiem to o o2 są tylko wahacze ??? w książce też o żadnych drążkach nie ma mowy, a mam podobne objawy ?
                  Nie "skrętne" tylko "kierownicze" ( to tak dla zmylenia przeciwnika ) :diabelski_usmiech . Wygląda to TAK
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam, mechanik wymienił mi wszystkie gumowe tuleje okazało się że każda już była w opłakanym stanie i ewidentnie się nadawała do wymiany. Drążków nie wymieniałem. Po wymianie tulei różnica jest w 100% odczuwalna. Samochód lepiej się prowadzi i nie tańcuje na drodze.

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam,

                      U mnie właśnie zdiagnozowano ten sam problem. Obydwa drążki kierownicze mają powybijane tuleje metalowo-gumowe. Efekt jest taki, że auto podczas jazy na wprost systematycznie buja raz w lewą raz w drugą stronę. Mam pytanko, czy da się tam wstawić nowe tuleje, czy trzeba zakupić nowy drążek? I czy ten drążek FEBI jest godny polecenia, czy lepiej pakować się w te, które wstawia ASO?

                      Komentarz


                      • #12
                        Potwierdzam w całej rozciągłości. Po wymianie drążków kierowniczych vel wahaczy dolnych tylnego zawieszenia ten paskudny objaw ustąpił całkowicie. :szeroki_usmiech Kupiłem nowe Delphi a stare zostawiłem do regeneracji.

                        Komentarz


                        • #13
                          Chopin a gdzie kupowałeś? Muszę sobie zorganizować to coś i podjechać na wymianę.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez gisek
                            Chopin a gdzie kupowałeś? Muszę sobie zorganizować to coś i podjechać na wymianę.
                            W Intercarsie. Akurat w Al. Jerozolimskich, tak wyszło.

                            Komentarz


                            • #15
                              Ja znalazłem coś takiego:

                              Wahacz tył lewy Skoda Octavia II Superb II Yeti - SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

                              To jest zamiennik, pytanie czy to nie jest jakiś "szmelc"?

                              Komentarz


                              • #16
                                Nie podają producenta a cena to połowa ceny markowego. Wybór należy do klienta :diabelski_usmiech

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zmieniłem te drążki w zeszłym tygodniu, panowie zrobili mi też zbieżność i auto tak jak pisaliście przestało pływać Natomiast musze jednak podjechać jeszcze na kontrolę podwozia, ponieważ przy wyższej prędkości kiedy lekko przyhamuję czuję delikatne "bicie" dochodzące z podwozia - nie jest to bicie w pedał hamulca.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    A jak mocno przyhamujesz nie ma bicia?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Właśnie jak się mocniej depnie to tego bicia nie ma. Serwis Skody na moją prośbę sprawdzał i znalazł jedynie uwalone tuleje w drążkach kierowniczych z tyłu po to je wymieniałem.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        W moim aucie przy delikatnym hamowaniu było takie bicie, że aż miałem pietra. Silne hamowanie bez sensacji. Pojawiło się nagle. Wymieniłem tarcze i jak ręką odjął.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Witajcie odświeżam temat, przeglądami, czytam różne posty ale nigdzie nie mogę znaleźć powyższego problemu dotyczącego "nowych" Octavii Tour, auto ma przelatane dopiero 8000km, a wozi na lewo i prawo, bardziej jest to odczuwalne jakby z tylnego zawieszenia...pisałem z jednym forumowiczem, ma podobny problem,pytanie czy ktoś ma podobne problemy??

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Pytanie.
                                            Czy osoba ustawiając zbieżność wykryje na przyrządach podczas ustawiania wybite tulejki w drążkach kierowniczych tylnego zawieszenia?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Kulsi
                                              Witajcie odświeżam temat, przeglądami, czytam różne posty ale nigdzie nie mogę znaleźć powyższego problemu dotyczącego "nowych" Octavii Tour, auto ma przelatane dopiero 8000km, a wozi na lewo i prawo, bardziej jest to odczuwalne jakby z tylnego zawieszenia...pisałem z jednym forumowiczem, ma podobny problem,pytanie czy ktoś ma podobne problemy??
                                              Miałem podobnie, wizyta u gości którzy ustawiają geometria zawieszenia (łącznie z tyłem) i problem zniknął. Szczególnie wtedy gdy miałeś odkładane tylne sprezyny, należy to zrobic. I nie wierz ASO ze tego nie trzeba zrobic po tej dokladce.
                                              Pabloo

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez pabloopabloo
                                                Zamieszczone przez Kulsi
                                                Witajcie odświeżam temat, przeglądami, czytam różne posty ale nigdzie nie mogę znaleźć powyższego problemu dotyczącego "nowych" Octavii Tour, auto ma przelatane dopiero 8000km, a wozi na lewo i prawo, bardziej jest to odczuwalne jakby z tylnego zawieszenia...pisałem z jednym forumowiczem, ma podobny problem,pytanie czy ktoś ma podobne problemy??
                                                Miałem podobnie, wizyta u gości którzy ustawiają geometria zawieszenia (łącznie z tyłem) i problem zniknął. Szczególnie wtedy gdy miałeś odkładane tylne sprezyny, należy to zrobic. I nie wierz ASO ze tego nie trzeba zrobic po tej dokladce.
                                                pabloopabloo nie miałem i nie chce mieć wymiany sprężyn w ASO p****le te towarzystwo, lenie, omykle, partacze!!!
                                                Wertuję wszystkie posty i dochodzę do wniosku że przed założeniem podtlenku LPG zrobię to na własny koszt, tak samo jak instalację LPG, nie będę pchał kasy za instalacje która nie jest tego warta (ok, mogą polecieć słowa krytyki że się nie znam...jednak swoje wiem), obecnie staram się ustalić w jakim stopniu stracę gwarancję zakładając na własną rękę LPG, trochę odbiłem od tematu...pabloopabloo dzięki za wskazówkę

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Kulsi
                                                  Witajcie odświeżam temat, przeglądami, czytam różne posty ale nigdzie nie mogę znaleźć powyższego problemu dotyczącego "nowych" Octavii Tour, auto ma przelatane dopiero 8000km, a wozi na lewo i prawo, bardziej jest to odczuwalne jakby z tylnego zawieszenia...pisałem z jednym forumowiczem, ma podobny problem,pytanie czy ktoś ma podobne problemy??
                                                  Nie jesteś sam z tym problemem, moja octavia tour również myszkuje od nowośći na lewo i prawo(tył). W aso w Rzeszowie po jeździe próbnej niczego niepokojącego nie stwierdzili, a szumiącej uszczelki w drzwiach również nie potrafili naprawić mimo że do tematu podchodzili dwa razy.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X